призначення
Скрол – це контрукція формату 3,14х2,3 метра, яка отримала свою назву від англійського слова “scrolling”, що перекладається як “прокручування”. Це рекламний формат, який може бути також представлений у меншому розмірі 1,8х1,2 метра. Основна особливість скролів полягає в можливості прокручувати різні рекламні сюжети, які з’єднані в єдине полотно.
На скролах рекламні сюжети зазвичай відтворюються з затримкою в 5-10 секунд кожний. Це дозволяє показувати декілька рекламних оголошень за короткий проміжок часу. Всього на одній конструкції може бути до 8 рекламних сюжетів. Такий підхід створює можливість привернути увагу різних груп цільової аудиторії та передати їм різні повідомлення.
Сіті-лайт — це двохстороння контструкція формату 1,8х1,2 метра, яка має підсвітку в темний час доби. Як і скроли, ефективно працює при розміщенні на центральних вулицях та площах міста, де є великий потік транспорту та пішоходів.
Переваги
Етапи роботи
Менеджер ThorPrint
Рекламні постери для скролів та сіті-лайтів, зазвичай друкуються на спеціальному матеріалі, такому як Poliman або поліпропіленовий папір. Це дозволяє зберігати якість реклами протягом тривалого періоду експозиції. Конструкції скролів зазвичай закриті у спеціальному коробі з підсвіткою, що робить їх видимими навіть вночі і підсилює ефективність рекламної кампанії.
Замовивши послугу з розміщення реклами на скролах в ThorPrint, ви отримуєте кращі місця в центральних районах міста.