ДРУК ПЛАКАТІВ
Плакат – це різновид друкованої продукції великого формату, що кріпиться або клеїться на поверхню вертикальної стіни, тумби чи огорожі. Плакати найчастіше мають прямокутну форму та великий формат для максимального охоплення аудиторії.
Вимоги до макету:
Формат EPS, AI, TIFF, CDR, без шляхів (path), шрифти переведені в криві, шари зведені, кольорова модель CMYK, Маштаб – 1:1, розширення не більше 300 dpi. В назві файлу прописано розмір файлу та кількість. Для оптичного різання лінії різу повинні бути в іншому шарі від друкованого. Найменування шару для плотерної порізки плівок – CUT_Plotter, Kiss-cut, Plotter, з вильотами по 2 мм.
розміри
Пропонуємо виготовлення як невеликих постерів, призначених для використання в приміщеннях, так і великих, які можна розмістити на вулицях.
Асортимент матеріалів
Для друку постерів ми використовуємо банерну тканину, плівку, папір, пластик, деревину та метал. Ви можете обрати той вид матеріалу, який найбільше підходить для потреб вашої компанії.
Універсальність
Можливість оформлення офісних приміщень, виставок, конференц-залів та навіть власної оселі. Різноманіття способів монтажу та велика варіація стилів.
Прозорі ціни




Етапи роботи





Плакати можуть використовуватись один або багато разів. Одноразові плакати найчастіше друкуються на глянцевому або матовому папері щільністю не менше 80 грамів на один квадратний метр, а багаторазові – не менше 115 грамів на один квадратний метр. Поверхня плаката може бути захищена від впливу негативних факторів довкілля ламінацією.

Як замовити друк плакатів?
Рекламна компанія Thor Print – це широкий вибір поліграфічних матеріалів на ринку України. Ми пропонуємо своїм клієнтам цифровий та офсетний друк плакатів з індивідуальним дизайном. Вартість друку залежить від тиражу та формату зображення, щільності паперу та інших характеристик. Зв’яжіться з нашими менеджерами прямо зараз і отримайте точний розрахунок вашого замовлення.
Залежно від змістового наповнення плакати можуть бути:
- рекламними – найпоширеніший тип плакатів. Такі матеріали використовуються для привернення уваги споживачів до послуги чи продукту. Вони можуть містити графічні елементи, текстову інформацію та фотографії. Головною перевагою використання рекламних плакатів є висока ефективність цього маркетингового інструменту. Рекламні плакати зазвичай розміщуються в місцях великого скупчення людей або з високими показниками трафіку;
- іміджевими – використовуються для підвищення рівня впізнаваності торгової марки або конкретної особи;
- подієвими – повідомляють аудиторію про майбутні заходи. Такі плакати допомагають забезпечити високу відвідуваність музичних концертів і виступів, виставок, спортивних змагань, конференцій, лекцій і семінарів. До подієвих плакатів належать традиційні театральні та кінематографічні афіші;
- політичними – виконують пропагандистську та агітаційну функцію під час проведення виборчих кампаній;
- навчальними – до цієї категорії плакатів належать посібники, надруковані у великому форматі таблиці, графіки та схематичні зображення. Навчальні плакати найчастіше використовуються в бібліотеках, школах і вищих навчальних закладах;
- соціальними – використовуються для донесення важливої інформації;
- декоративними – використовуються в інтер’єрах квартир, житлових будинків, офісних приміщень, громадських об’єктів. До декоративних плакатів належать друковані фотографії, карти, репродукції відомих картин, старі рекламні та агітаційні плакати.
Як створити запам’ятовуваний плакат?
Фахівці з маркетингу рекомендують дотримуватися кількох простих правил при створенні макетів плакатів:
- для інтер’єрних графічних матеріалів використовується друк із якістю не менше 720 dpi, а ось для зовнішнього застосування можна використовувати плакати з якістю друку менш ніж 720 dpi;
- плакати краще виконувати в яскравих і насичених кольорах – вони краще привертають увагу;
- зображення на плакатах рекомендується робити простим і добре читабельним – воно має сприйматися людиною в перші 2-3 секунди;
- текст на плакатах має обмежуватися кількома словами або короткою, добре запам’ятовуваною фразою;
- шрифт тексту має бути добре читабельним і розташовуватися в горизонтальному положенні;
- текстова та графічна інформація повинна відрізнятися унікальністю й креативністю, викликати певні емоції та почуття.