ШЕЛФТОКЕР
ЦІННИКОТРИМАЧ
ХЕНГЕР
БАРКЕТА

POS-матеріали підвищують видимість товарів та акційних пропозицій. Їх розміщують на найбільш прохідних місцях, таких як полиці, прилавки або прикасові зони. Це допомагає забезпечити високу помітність продуктів на які варто звернути першочергову увагу.

Крім того, POS-матеріали створюють візуальну привабливість та привертають до себе увагу, навіть тих клієнтів, які спочатку не планували здійснювати покупку. Яскраві кольори, великі заголовки і графічні зображення допомагають виділити товари та акції серед інших пропозицій у магазині.

Також, POS-матеріали мають функцію підсилення інформації. Вони можуть містити важливі дані, такі як ціни, характеристики товарів або особливі умови продажу. Ця інформація допомагає споживачам зробити обгрунтований вибір та відповісти на їхні запитання.

Окрім цього, створюючи велику привабливість та увагу, POS-матеріали можуть стимулювати споживчий імпульс. Це може призвести до несподіваних покупок, що сприяє збільшенню обсягів продажів і підвищенню прибутку бізнесу.

Створення брендового
іміджу

POS-матеріали допомагають підсилити ідентичність бренду та сприяють його визнаності серед споживачів.

Підтримка маркетингових акцій

POS-матеріали допомагають виконувати рекламні та маркетингові стратегії, такі як знижки, подарунки та лояльність клієнтів.

Організація магазинного простору

POS-матеріали також використовують для створення логічного розміщення товарів та поліпшення планування магазину.

Віктор Рябченко
Віктор Рябченко CEO Thor Print

ThorPrint це — команда професіоналів з власним виробництвом в Києві. Пропонуємо кращу ціну на POS-матеріали, швидке виконання та індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Ми переконані, що використання POS-матеріалів є ключем до успішного маркетингу та продажів для бізнесів різних галузей. Наш досвід у виготовленні POS-матеріалів дозволяє надавати клієнтам високоякісні та ефективні рішення, які сприяють збільшенню обсягів продажів.


POS-матеріали – популярний маркетинговий інструмент, з яким кожен з нас щодня стикається у магазинах, аптеках та супермаркетах. Вони ефективно виділяють продукт на тлі десятків аналогічних товарів, спонукають покупця викладати свої гроші на касі навіть у разі більш високої ціни. Рекламна компанія Thor Print пропонує компаніям та організаціям замовити POS-матеріали за типовими та індивідуальними проєктами для ваших товарів.

POS-матеріали – що це таке?

POS-матеріали (point of sale) – це брендовані матеріали, які допомагають відвідувачам магазинів, аптек та інших роздрібних точок продажу купити конкретний товар. Завдяки своєму оригінальному, яскравому та привабливому зовнішньому вигляду вони змушують нас робити спонтанні покупки навіть якщо ми не планували заздалегідь робити це.

POS-матеріали використовуються магазинами та продавцями для того, щоб:

  • змусити покупця, що рухається магазином, зупинитися біля потрібного товару, полиці чи стелажа;
  • нагадати покупцям про конкретну торгову марку або бренд. Чим креативніше та помітніше виконані POS-матеріали, тим краще вони діють на свідомість покупців;
  • звернути увагу споживачів на акційні чи сезонні пропозиції та підвищити продаж товару;
  • спонукати покупця зробити емоційну покупку. POS-матеріали часто оформляються в максимально яскравих кольорах з використанням великих зображень;
  • затримати увагу покупця, коли він уже йде з магазину чи стоїть на касі;
  • описати покупцю основні конкурентні переваги товару;
  • захопити увагу покупця, який поспішає чи не знає, який товар йому краще обрати.

POS-матеріали потрібні не тільки продавцям та компаніям-виробникам. Покупцям вони допомагають помітити потрібний товар і не заплутатися в дуже широкому асортименті, побачити конкретні переваги торгової марки порівняно з конкурентами, купити продукт за вигіднішою акційною ціною. Крім цього, POS-матеріали наочно показують, що у цій торговій точці можна купити певний бренд чи вид товарів.

POS-матеріали найчастіше встановлюють у трьох зонах:

  1. на вулиці біля входу в магазин, аптеку, торгово-розважальний центр, супермаркет, кафе, на фасаді будівель та споруд;
  2. у холах, коридорах та вестибюлях магазинів, біля стійок реєстрації на виставках та конференціях;
  3. на полицях, стендах, на стелі чи біля каси магазину.

Основні види POS-матеріалів

POS-матеріали відрізняються широким розмаїттям форм, але найпоширенішими типами є:

  • шелфтокери – маркетингові матеріали, які встановлюються на торгових прилавках, вітринах та полицях. Вони найчастіше виготовляються із щільного картону, металу або пластику, можуть мати плоску, трикутну, Г-, Т- та V-подібну форму;
  • цінникотримачі – металеві чи пластикові тримачі картонних або паперових цінників з нанесеною рекламною інформацією. Вони можуть кріпитися до прилавка або полиці за допомогою затискачів-прищіпок, присосок, підвісів або голок;
  • хенгери – маркетингові матеріали, які підвішуються та привертають увагу покупця до чогось. Вони можуть бути виконані у вигляді ярликів, бирок, некхенгерів, розмірників або дорхенгерів;
  • баркети – демонстраційні підставки з рекламними зображеннями або текстом, які використовуються для встановлення товарів однієї торгової марки. Вони призначені для максимально відкритої демонстрації товару покупцям та відвідувачам магазинів, виставок, ярмарків.

POS-матеріали від компанії Thor Print

Рекламна компанія Thor Print пропонує компаніям та організаціям POS-матеріали для просування товарів та послуг з індивідуальним дизайном. Наші дизайнери та технічні фахівці підготують найкращу модель матеріалів з урахуванням усіх побажань та вимог клієнта. Зв’яжіться з нами прямо зараз і отримайте безплатну консультацію з усіх питань, що вас цікавлять.