Переваги зовнішньої реклами

  • Формування довіри та підвищення впізнаваності вашої компанії, бренду чи продукту.
  • Інформування потенційних клієнтів про відриття магазину у визначеному районі міста.
  • Підвищення відвідування сайту компанії (наприклад, з використанням QR коду в макеті).
  • Слугує в якості інформаційного вказівника для зручного проїзду до вашої локації.
  • Залучення нових клієнтів за рахунок розміщення вашої реклами на основних транспортних потоках та людних місцях.
  • Можливість чіткої географії розміщення в середині вашого міста та по всій Україні.

Процес розміщення

Підбір та погодження адресної програми для розміщення рекламного сюжету. Бронювання площин.
Погодження та затвердження макету. Юридична оцінка.
Підписання договору для фіксації ціни і термінів дії реклами.
Отримання оплати за надання послуг.
Друк постерів. За 6 робочих днів до старту рекламної кампанії.
Передача постерів бригадам для розміщення.
Розміщення рекламних сюжетів. До 4-х робочих днів.
Відправка фото звіту замовнику. До 10 числа місяця розміщення.

Зовнішня реклама в Києві — один із найпростіших, ефективних та економічних способів залучення клієнтів на найбільшому рекламному ринку України. Зовнішня реклама відрізняється широким різноманіттям форм і носіїв, ідеально підходить як для невеликих магазинів, так і для великих національних виробників. Виробнича компанія Thor Print пропонує фізичним особам-підприємцям, компаніям та організаціям послуги виготовлення і монтажу рекламних матеріалів будь-якої складності «під ключ».

Що таке зовнішня реклама?

Зовнішня реклама — це форма рекламних матеріалів, які розміщуються на відкритому повітрі поза приміщеннями. Найпоширенішими та ефективними формами зовнішньої реклами є:

  1. Білборди — це рекламні щити, які встановлюються вздовж доріг, трас та в інших людних місцях. Вони використовуються для привернення уваги до товарів, послуг або інформації, часто містять яскраві рекламні зображення та коротку текстову інформацію. Білборди можуть мати різну форму та конструкцію;
  2. Сітілайти — це невеликі двосторонні конструкції з внутрішнім підсвічуванням. Вони встановлюються на тротуарах, зупинках громадського транспорту та в інших місцях із високою прохідністю. Всередині конструкції розміщуються рекламні постери, які добре видно завдяки системі внутрішнього підсвічування, особливо в темний час доби;
  3. Скролли — зовнішні конструкційні рекламні носії, в яких зображення автоматично змінюються, прокручуючись всередині світлового короба. Вони поєднують у собі функціональність призматрона та сітілайта, забезпечуючи динамічну зміну кількох рекламних постерів і привертаючи додаткову увагу;
  4. Рекламні носії на мостах — це розтяжки та білборди, які встановлюються на зовнішніх площинах перил та поверхнях мостів, арок і шляхопроводів. Рекламні носії на мостах найчастіше монтуються над проїжджою частиною, забезпечуючи максимальне охоплення для будь-якого інформаційного повідомлення і графічного об’єкта;
  5. Відеореклама — це рекламні ролики, розміщені на відкритому повітрі в громадських місцях. Відеореклама може транслюватися на екранах, встановлених на будівлях, спорудах, зупинках, у громадському транспорті, на рекламних щитах та інших конструкціях, призначених для привернення уваги перехожих і водіїв.

Як замовити послуги виготовлення і встановлення зовнішніх рекламних носіїв у Києві?

Якщо вам потрібна недорога і ефективна зовнішня реклама в Києві «під ключ» — звертайтесь до нас. Виробнича компанія Thor Print займається виготовленням і встановленням рекламних носіїв з гарантією якості та за найвигіднішими цінами. Заповніть коротку контактну форму на нашому сайті або зателефонуйте, і наші менеджери нададуть безкоштовну консультацію з усіх питань, що вас цікавлять.