Види рекламних стендів
Стаціонарні інформаційні стенди є досить великими рекламними конструкціями. Зазвичай вони збираються на місці експлуатації професійними монтажниками. За своїм дизайном і матеріалами виготовлення стаціонарні рекламні стенди можуть бути типовими, ексклюзивними та комбінованими.
Мобільні стенди є невеликими, легкими, багаторазовими рекламними конструкціями. Вони швидко збираються і розбираються, у розібраному вигляді під час зберігання займають мінімум вільного простору складу, магазину або офісу. За своєю конструкцією мобільні стенди можуть бути парасольковими, рамковими, банерними, roll-up стійками, стійками для менеджерів, торгових представників та адміністраторів.
Вимоги до макету рекламного стенду:
Формат EPS, AI, TIFF, CDR, без шляхів (path), шрифти переведені в криві, шари зведені, кольорова модель CMYK, Маштаб – 1:1, розширення не більше 300 dpi. В назві файлу прописано розмір файлу та кількість. Для оптичного різання лінії різу повинні бути в іншому шарі від друкованого. Найменування шару для плотерної порізки плівок – CUT_Plotter, Kiss-cut, Plotter, з вильотами по 2 мм.
рекламний стенд
Рекламний стенд може слугувати, як основа для розміщення вашої продукції та інформації про вашу компанію на виставках та конференціях. Привертає увагу відвідувачів та робить бренд більш помітним серед конкурентів.
Багаторазове використання
Не потрібно кожного разу замовляти новий стенд. Замість цього можна використовувати ту саму конструкцію на різних заходах і презентаціях, що забезпечує ефективний рекламний інструмент при більш низьких витратах.
Монтаж та Демонтаж
Простий монтаж дозволяє змонтувати рекламний стенд в найкоротший термін, а також розібрати її після закінчення заходу із збереженням конструкції в ідеальному стані для наступних заходів.
ціна рекламного стенду залежить
Етапи роботи



Для того щоб замовити та купити стенд рекламний у виробничій компанії Thor Print, вам необхідно повідомити нашим менеджерам дату і час проведення маркетингової акції, тип стенда, план будівель або споруд (для внутрішніх стендів) або точку розміщення на карті (для вуличних стендів), макет стенда.
Якщо ви не маєте власного макета стенда — наші фахівці готові максимально професійно розробити його з урахуванням усіх вимог і побажань замовника.

Рекламні стенди — це один з найбільш розповсюджених типів POS-продукції, який використовується для інформування покупців про основні характеристики та переваги просуваного продукту або послуги. Стенди є незамінним інструментом демонстрації продукції компанії або організації на виставках, презентаціях, під час проведення промоакцій та інших маркетингових заходах. Стенд-реклама застосовується в магазинах і супермаркетах для акцентування уваги відвідувачів і покупців на конкретній торговій марці, а у випадках перенасичення полиць однотипними товарами — для ефективного виділення рекламованого товару серед конкурентів.
Рекламний стенд — що це таке?
Стенд рекламний — це спеціальна підлогова або настінна конструкція, яка застосовується для розміщення рекламного тексту, фотографій чи графічної інформації, зразків продукції або товарів. Він може використовуватися як всередині приміщень, так і на відкритому просторі. Замовити і купити рекламні стенди в Києві будь-якої складності за типовими або індивідуальними проєктами ви можете у виробничій компанії Thor Print. Компанія Thor Print — це гарантія якості та точне дотримання строків виготовлення при найвигідніших цінах.
Основні функції підлогових інформаційних стендів:
- маркетингова — рекламний стенд допомагає ефективно виділити товар на фоні продукції конкурентів, сформувати позитивний імідж компанії або торгової марки, підвищити продажі;
- інформаційна — розміщена на стенді інформація доносить ключові переваги товару або послуги до потенційних покупців чи клієнтів;
- демонстраційна — стенд служить для зручної викладки товарів, проведення презентацій та ознайомлення потенційних покупців з асортиментом;
- універсальність — стенди можуть бути одноразовими та багаторазовими, статичними та інтерактивними (з моніторами для показу відео або з LED-панелями).
Де використовуються рекламні стенди?
Рекламні стенди широко застосовуються:
- під час проведення партійних з’їздів, корпоративних заходів, наукових конференцій, промоакцій і форумів;
- для оформлення магазинів, супермаркетів, ТРЦ, аптек, АЗС, торгових точок;
- для використання на презентаціях товарів і послуг;
- як демонстраційний реквізит менеджерів і торгових представників;
- на виставках при обмеженій площі експозиції;
- як маркетинговий елемент в оформленні інтер’єрів офісів і торгових філій;
- для проведення маркетингових акцій та інших рекламних заходів.
Виготовлення рекламних стендів – матеріали
Матеріал виготовлення інформаційних стендів залежить від їх призначення, місця використання, бюджету та інших параметрів. Найчастіше використовуються пластик, метал, композитні матеріали і ДСП, а для оформлення поверхонь — кольорова самоклеюча плівка з малюнком або фарба.
Основні технологічні особливості матеріалів:
- пластик — найпоширеніший і популярний матеріал для основи інформаційних стендів. Має доступну ціну, легкий у обробці, з нього можна вирізати фігурні елементи будь-якої форми;
- ДСП — використовуються для виготовлення міцних і зносостійких стендів, які витримують великі механічні навантаження;
- метал — елементи з нержавіючої сталі та алюмінію використовуються для створення несучих конструкцій або окремих деталей стендів;
- оргскло — може бути використане як для основи, так і для прозорих елементів конструкції;
- композитні матеріали — для створення максимально легких і міцних конструкцій;
- фанера — бюджетний та екологічний матеріал для створення міцних підставок з оригінальною текстурою;
- гофрокартон — дешевий матеріал, зручний для транспортування, ідеальний для тимчасових стендів;
- скло, натуральне дерево та інші матеріали — використовуються за побажанням клієнта та макетом.
Класифікація рекламних стендів
- за місцем встановлення — вуличні та внутрішні;
- за розміщенням інформації — односторонні та двосторонні;
- за способом установки — настінні й підлогові;
- за типом інформації — зі статичними, змінними або інтерактивними даними;
- за мобільністю — стаціонарні та мобільні;
- за терміном експлуатації — одноразові та багаторазові.
Залежно від функціонального призначення стенди поділяються на інформаційні, рекламні та торгові.
- Інформаційні — для розміщення буклетів, брошур, каталогів та інших матеріалів.
- Рекламні — доносять ключові переваги товару чи послуги до потенційного споживача.
- Торгові — демонструють товар та його основні споживчі властивості.
Переваги використання рекламних стендів від компанії Thor Print
Компанія Thor Print виготовляє стенди на замовлення з використанням сучасних матеріалів і технологій. Ми пропонуємо повний цикл послуг «під ключ» з гарантією якості та дотриманням строків. Вибір матеріалу залежить від місця розміщення.
Основні конкурентні переваги наших стендів:
- можливість реалізації будь-яких ідей;
- досвід вирішення складних маркетингових задач;
- сучасні технології та матеріали;
- високий іміджевий ефект і результативність продукції.
Як замовити мобільний стенд або стаціонарну рекламну конструкцію?
Щоб рекламний стенд максимально відповідав побажанням замовника, Thor Print збирає повний набір даних: дату, місце проведення заходу, розміри, колір, макет. Якщо ідеї немає — ми допоможемо її створити.
Потрібно надати інформацію про товар, бренд, приклади попередніх робіт, бажаний дизайн, бюджет, побажання та інші вимоги. Thor Print займається розробкою та реалізацією рекламних конструкцій будь-якої складності і виконує все в обумовлений строк.





















