Види рекламних стендів
Стаціонарні інформаційні стенди є досить великими рекламними конструкціями. Зазвичай вони збираються на місці експлуатації професійними монтажниками. За своїм дизайном і матеріалами виготовлення стаціонарні рекламні стенди можуть бути типовими, ексклюзивними та комбінованими.
Мобільні стенди є невеликими, легкими, багаторазовими рекламними конструкціями. Вони швидко збираються і розбираються, у розібраному вигляді під час зберігання займають мінімум вільного простору складу, магазину або офісу. За своєю конструкцією мобільні стенди можуть бути парасольковими, рамковими, банерними, roll-up стійками, стійками для менеджерів, торгових представників та адміністраторів.
Вимоги до макету рекламного стенду:
Формат EPS, AI, TIFF, CDR, без шляхів (path), шрифти переведені в криві, шари зведені, кольорова модель CMYK, Маштаб – 1:1, розширення не більше 300 dpi. В назві файлу прописано розмір файлу та кількість. Для оптичного різання лінії різу повинні бути в іншому шарі від друкованого. Найменування шару для плотерної порізки плівок – CUT_Plotter, Kiss-cut, Plotter, з вильотами по 2 мм.
рекламний стенд
Рекламний стенд може слугувати, як основа для розміщення вашої продукції та інформації про вашу компанію на виставках та конференціях. Привертає увагу відвідувачів та робить бренд більш помітним серед конкурентів.
Багаторазове використання
Не потрібно кожного разу замовляти новий стенд. Замість цього можна використовувати ту саму конструкцію на різних заходах і презентаціях, що забезпечує ефективний рекламний інструмент при більш низьких витратах.
Монтаж та Демонтаж
Простий монтаж дозволяє змонтувати рекламний стенд в найкоротший термін, а також розібрати її після закінчення заходу із збереженням конструкції в ідеальному стані для наступних заходів.
ціна рекламного стенду залежить
Етапи роботи







Для того щоб замовити та купити стенд рекламний у виробничій компанії Thor Print, вам необхідно повідомити нашим менеджерам дату і час проведення маркетингової акції, тип стенда, план будівель або споруд (для внутрішніх стендів) або точку розміщення на карті (для вуличних стендів), макет стенда.
Якщо ви не маєте власного макета стенда — наші фахівці готові максимально професійно розробити його з урахуванням усіх вимог і побажань замовника.

Де використовуються рекламні стенди?
Стенди рекламні широко застосовуються:
- під час проведення з’їздів, корпоративних заходів, конференцій, промоакцій та форумів;
- для оформлення магазинів, аптек, автозаправних станцій, торгових точок;
- для використання у презентаціях;
- як демонстраційний реквізит менеджерів і торгових представників;
- на виставках при невеликих площах експозицій;
- як маркетинговий елемент в інтер’єрах офісів і торгових філій;
- для проведення маркетингових акцій та інших рекламних заходів.
Класифікація рекламних стендів
Рекламні стенди можна класифікувати за кількома основними ознаками:
- залежно від місця встановлення та експлуатації — вуличний стенд, стенд для встановлення всередині будівель і споруд;
- залежно від розміщення інформаційних матеріалів — односторонні та двосторонні стенди;
- залежно від способу встановлення — настінні та підлогові стенди;
- залежно від рівня статичності інформаційних матеріалів — зі статичними даними, зі змінними даними, інтерактивні та комбіновані типи стендів;
- за рівнем мобільності — стаціонарний і мобільний рекламний стенд
Переваги використання рекламних стендів від компанії Thor Print
Головними конкурентними перевагами рекламно-виробничої компанії Thor Print є:
- можливість втілення в життя будь-яких рекламних ідей;
- великий досвід вирішення найскладніших маркетингових завдань;
- використання найсучасніших матеріалів і технологій;
- сильний «іміджевий» ефект і високі показники ефективності всіх продуктів.