Афіша А1 – що це таке?
Афіша А1 – це інформаційне, декоративне, рекламне або агітаційне поліграфічне видання розміром 594х841 міліметр (формат А1). Такі афіші розміщуються на стінах, перегородках, парканах, інших вертикальних і похилих поверхнях. Вони кріпляться вертикально або горизонтально, але частіше зустрічаються афіші з вертикальною орієнтацією.
Найпопулярнішим матеріалом для друку афіш формату А1 є крейдований папір щільністю від 150 до 200 грамів на квадратний метр поверхні. Такий папір дозволяє зберігати оригінальну яскравість зображення, оскільки типографська фарба не «провалюється» у внутрішню структуру матеріалу, ідеально підходить для друку тексту та графіки найвищої роздільної здатності. Папір для афіш формату А1 може мати глянцеву або матову структуру поверхні.
розміри
Пропонуємо виготовлення як невеликих афіш, призначених для використання в приміщеннях, так і великих, які можна розмістити на вулицях.
Асортимент матеріалів
Для друку афіш ми використовуємо банерну тканину, плівку, папір, пластик, деревину та метал. Ви можете обрати той вид матеріалу, який найбільше підходить для потреб вашої компанії.
Універсальність
Можливість оформлення офісних приміщень, виставок, конференц-залів та навіть власної оселі. Різноманіття способів монтажу та велика варіація стилів.
Прозорі ціни на афіші A1




Етапи роботи





Як створити ідеальну афішу A1?
Головна умова створення ідеальної афіші — це правильний дизайн. Фахівці з маркетингу кажуть, що для запам’ятовування інформації на афіші користувач витрачає лише до 6–7 секунд свого часу, тому текст або графічне зображення повинні бути максимально лаконічними й добре запам’ятовуватись навіть із першого погляду. Форма подачі інформації також є важливим елементом створення ідеальної афіші А1, тому фахівці часто рекомендують нестандартні або навіть провокаційні дизайнерські рішення.

Афіші А1 зі складною структурою можуть включати в себе кілька інформаційних шарів:
- заголовок — домінуючий текст із найбільшим шрифтом для привернення уваги;
- основні дані — основна інформація афіші в максимально стислій формі. Основні дані зазвичай подаються дрібнішим шрифтом, ніж заголовок, або друкуються іншим кольором;
- другорядні дані — додаткова інформація, що друкується дрібнішим шрифтом унизу або на бокових сторонах афіші;
- заклик до дії — в рекламні або агітаційні постери рекомендується включати чіткий, короткий і зрозумілий заклик до певної дії;
- графічне зображення — домінуюче зображення, яке повинне бути помітним навіть з великої відстані. Для посилення ефекту та привернення більшої уваги фахівці радять використовувати зображення з великим кольоровим контрастом.
Афіші А1 від компанії Thor Print – чому саме ми?
Головними конкурентними перевагами рекламної компанії Thor Print на ринку України є:
- можливість замовлення малих і великих тиражів афіш;
- можливість друку афіш і плакатів формату А1, А2, А3, А4 та поліграфічної продукції нестандартних розмірів;
- понад десять років успішного досвіду на ринку України;
- повний цикл виготовлення рекламних матеріалів;
- використання найсучаснішого обладнання та витратних матеріалів від провідних світових виробників;
- швидке виготовлення будь-яких партій рекламної продукції у заздалегідь обумовлені строки;
- гнучкий підхід до кожного замовника;
- вигідні умови співпраці.
Замовити та оплатити друк афіші ви можете в онлайн-режимі на нашому сайті, не виходячи з офісу, квартири або дому. Наші менеджери та технічні фахівці дадуть відповіді на всі ваші запитання, оформлять доставку в будь-яку точку країни найзручнішим і найшвидшим способом.